Resultaten
Met focus op het proces
Hoe gekomen tot het resultaat?

- Vanuit het analyseren van de gegevens naar de stap van conclusie.
- Eerste stap: onderzoeksresultaten aan de deelvragen koppelen (zie afbeelding: per onderzoeksmethode).
- Voor mezelf: samenhangend geheel van gemaakt dat je onder de verschillende tabladen kunt terugvinden.
Opfrissing van de deelvragen die je kan terugvinden?
-Deelvraag 1: Wat verstaat men onder perfectionisme bij 5-jarige kleuters?
-Deelvraag 2: Wat kan men verstaan onder de kracht van (eigen) imperfectie bij 5-jarige kleuters?
-Deelvraag 3: Waarom zou het werken rond (eigen) imperfectie al dan niet een kracht kunnen zijn bij 5-jarige kleuters?
-Deelvraag 4: Hoe kan een leerkracht bijdrage leveren om de kracht van (eigen) imperfectie bij 5-jarige kleuters te laten beleven?
-Deelvraag 5: Welke (positieve) effecten heeft het werken rond de kracht van (eigen) imperfectie op de ontwikkeling van 5-jarige kleuters?
