Resultaten

Met focus op het proces 

Hoe gekomen tot het resultaat? 


  • Vanuit het analyseren van de gegevens naar de stap van conclusie.
  • Eerste stap: onderzoeksresultaten aan de deelvragen koppelen (zie afbeelding: per onderzoeksmethode). 
  • Voor mezelf: samenhangend geheel van gemaakt dat je onder de verschillende tabladen kunt terugvinden. 


Opfrissing van de deelvragen die je kan terugvinden? 

-Deelvraag 1: Wat verstaat men onder perfectionisme bij 5-jarige kleuters?

-Deelvraag 2: Wat kan men verstaan onder de kracht van (eigen) imperfectie bij 5-jarige kleuters?

-Deelvraag 3: Waarom zou het werken rond (eigen) imperfectie al dan niet een kracht kunnen zijn bij 5-jarige kleuters?

-Deelvraag 4: Hoe kan een leerkracht bijdrage leveren om de kracht van (eigen) imperfectie bij 5-jarige kleuters te laten beleven?

-Deelvraag 5: Welke (positieve) effecten heeft het werken rond de kracht van (eigen) imperfectie op de ontwikkeling van 5-jarige kleuters?

-Ik hield rekening met de tips zoals bronverwijzing/ interpretaties volgende stap,... zoals gezien tijdens de de sessie zoom out: wetenschappelijk rapporteren (2021).


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin